top of page

Afinidades Electivas en librería La Montonera con Carlos G. Esteban

Literatura y lenguas que nos habitan

El pasado jueves compartí una tarde literaria en librería La Montonera de Zaragoza acompañada por Carlos G. Esteban, un maestro del aragonés. Un año más, he participado en el programa “Afinidades electivas” del Ministerio de Cultura, para reflexionar sobre literatura desde la perspectiva de la diversidad lingüística. Fue un encuentro íntimo, lleno de matices y resonancias.


Aprovecho para compartir un regalo maravilloso que me hizo Carlos: mi relato Divina catarsis traducido al aragonés. Me parece simplemente precioso:

Soi escritora. Soi escritora dende siempre, encara que en primeras las parolas nomás conseguiban forchar-se correctament en la mía ment, como sublimes promesas d’un excelso relato que no se materializaba. Cuesta de concarar-se con la pachina en blanco. Agora m’atrivo a fer-lo y me siento bien, me preba bien, y en realidat ye la sola cosa que importa. Escribir ha esdeveniu una necesidat tan vital como beber u dormir, agora ye la mía augua, la mía almada, lo mío amant. Divina catarsi. Porque la parola escrita no ye una ilusión efimera que seduce, te fa vicios y dimpués en jopa. La parola escrita ye una realidat que t’agarrapiza, t’embolica, te parla. Y, por muito que bufe lo viente, i remaneixe y se queda. Nunca no se’n va.

Una joya que me emociona compartir. Porque las palabras, cuando se traducen con amor, no se pierden: se multiplican.



Kommentare


bottom of page